reklamacja po angielsku

Baza artykułów znajdująca się w serwisie dotycząca tematu reklamacja po angielsku. Najnowsze wiadomości i informacje dotyczące reklamacja po angielsku.
Znajdź informacje dla siebie w naszym katalogu tematów.


  • Absurdalne skargi turystów: Ratownik był otyły, w hotelu zbyt wielu Niemców

    Absurdalne skargi turystów: Ratownik był otyły, w hotelu zbyt wielu Niemców

    W samolocie było duszno, a żadne okno nie chciało się otworzyć. Obsługa nie reagowała – to tegoroczna reklamacja turystki

    czytaj więcej

  • Jak składać reklamacje wadliwych podręczników i przyborów szkolnych

    Jak składać reklamacje wadliwych podręczników i przyborów szkolnych

    Podręczniki i przybory szkolne można oddać do księgarni tylko wtedy, gdy posiadają niedostrzeżone wcześniej wady. Jeżeli pełnowartościowa książka nie będzie odpowiadała podstawie programowej, sprzedawca ma prawo sprzeciwić się zwrotowi

    czytaj więcej

  • Praca zespołowa czyli dłużej, gorzej i drożej

    Praca zespołowa czyli dłużej, gorzej i drożej

    Praca zespołowa święci triumfy – w teorii, na szkoleniach i w firmowych wytycznych to najbardziej efektywny sposób pokonywania trudności. W rzeczywistości może być głównym hamulcowym.

    czytaj więcej

  • Dobry kurier pomoże w ekspansji

    Dobry kurier pomoże w ekspansji

    Ujednolicenie przepisów dotyczących rynku e-commerce w Unii Europejskiej stworzyło polskim sklepom internetowym szansę na pozyskanie na większą skalę klientów z innych krajów

    czytaj więcej

  • Hotel: Dobra obsługa ważniejsza niż cena

    Hotel: Dobra obsługa ważniejsza niż cena

    Hoteli przybywa szybciej niż gości. Konkurencja zmusza do utrzymywania niskich stawek, ale jednocześnie zatrudniania personelu gwarantującego jak najwyższy standard

    czytaj więcej

  • 5 sposobów na seniora. Oto, jak naciągacze wykorzystują osoby starsze

    5 sposobów na seniora. Oto, jak naciągacze wykorzystują osoby starsze

    Europejskie Centrum Konsumenckie opublikowało kilka najbardziej drastycznych przykładów skarg, z jakimi zwracają się do nich seniorzy. Pomysłowość naciągaczy nie zna granic. Często jednak za zaistniałe sytuację odpowiedzialność ponoszą seniorzy i ich bliscy.

    czytaj więcej

  • Wakacyjna praca w USA dla studenta

    Wakacyjna praca w USA dla studenta

    Córka wybiera się na kilka tygodni do Stanów, przez pewien czas będzie pracować, a później zwiedzać kraj. Wyjazd organizuje zewnętrzna firma, która współpracuje z uczelnią w Polsce. Czy można sprawdzić warunki pobytu, żeby mieć pewność, że wszystko jest legalne i bezpieczne – pyta pan Grzegorz

    czytaj więcej

  • Grzybica po hotelowym SPA - jakie prawa ma zakażony

    Grzybica po hotelowym SPA - jakie prawa ma zakażony

    Będąc na wakacjach, nabawiłam się grzybicy w hotelowym spa – żali się pani Ewelina. – Czy mam prawo do reklamacji, zwrotu kosztów pobytu i rekompensaty za leczenie?

    czytaj więcej

  • Jak reklamować wadliwe podręczniki i przybory szkolne

    Jak reklamować wadliwe podręczniki i przybory szkolne

    Książki szkolne, zeszyty, długopisy są objęte dwuletnią odpowiedzialnością sprzedającego za niezgodność towaru z umową. Rodzice mają również prawo do otrzymania zwrotu wpisowego i opłat rekrutacyjnych, jeżeli rezygnują z dodatkowych płatnych zajęć dla dziecka.

    czytaj więcej

  • Platforma ODR w przygotowaniu, ale link zamieścić trzeba

    Platforma ODR w przygotowaniu, ale link zamieścić trzeba

    Niewiele e-sklepów wypełniło obowiązek poinformowania o stronie internetowej służącej do pozasądowego rozstrzyganiu sporów z konsumentami. Ale też nowa inicjatywa Komisji Europejskiej w pełni ruszy 15 lutego

    czytaj więcej

  • Gdy linie lotnicze zawiodą. Krok po kroku

    Gdy linie lotnicze zawiodą. Krok po kroku

    Ostatnia moja podniebna podróż okazała się koszmarem – opowiada pan Kamil. – W tamtą stronę linia lotnicza zgubiła mój bagaż. Zostałem, jak stałem – w dżinsach i swetrze, a miałem ważne spotkanie następnego dnia. Musiałem więc kupić garnitur. Bagaż znalazł się po dwóch dniach, ale uszkodzony. Z kolei gdy wracałem, samolot się spóźnił i czekałem pół dnia na lotnisku. Przewoźnik powiedział, że to z powodu strajku, więc nawet obiad mi się nie należy. Byłem zmęczony i zdegustowany. Mam zamiar zażądać od linii lotniczej odszkodowania. Co powinienem zrobić – pyta czytelnik.

    czytaj więcej

  • Jak skutecznie reklamować buty kupione przez internet za granicą

    Jak skutecznie reklamować buty kupione przez internet za granicą

    Pan Krzysztof wybierał się w Dolomity. Przed wyjazdem kupił markowe buty turystyczne w sklepie internetowym austriackiego przedsiębiorcy. Zapłacił słono, ale i tak mniej, niż wydałby w krajowym sklepie. Był przekonany, że dobrze ulokował pieniądze. Niestety, już na drugiej górskiej wycieczce buty się rozkleiły. Turysta natychmiast złożył reklamację u sprzedawcy, wysłał nawet zdjęcie zrobione telefonem komórkowym, ale firma wysyłkowa zaproponowała jedynie obniżenie ceny o około 10 euro, czyli nieco ponad 40 zł. – To zaledwie znikoma część ceny, jaką zapłaciłem za wadliwe buty – oburza się czytelnik. – Czy mam szansę wygrać konflikt z zagranicznym przedsiębiorcą – pyta.

    czytaj więcej

  • Słone kary za stare kremy: Sprzedawca też dopilnuje, by kosmetyki były bezpieczne

    Słone kary za stare kremy: Sprzedawca też dopilnuje, by kosmetyki były bezpieczne

    PROBLEM: Ministerstwo Zdrowia planuje zwiększenie nadzoru nad kosmetykami. Śrubę zamierza przykręcić jednak nie tylko producentom i importerom, lecz także handlowcom. Sprzedawcy, hurtownicy i dystrybutorzy kosmetyków będą mieli obowiązek zbierania i raportowania przypadków niepożądanych działań wyrobów kosmetycznych. Czekają ich nowe, bardziej restrykcyjne wymogi informacyjne i większa odpowiedzialność za oferowane produkty – tak wynika z projektu ustawy o produktach kosmetycznych, nad którym trwają właśnie prace legislacyjne. Za niedopełnienie obowiązków, zamiast mało efektywnych grzywien, grożą administracyjne kary nawet do 100 tys. zł. I to z automatu.

    czytaj więcej

  • Prezes Poczty Polskiej: Wynagrodzenia są niewystarczające. Ale od razu nie naprawimy zaniedbań z ostatnich lat [WYWIAD]

    Prezes Poczty Polskiej: Wynagrodzenia są niewystarczające. Ale od razu nie naprawimy zaniedbań z ostatnich lat [WYWIAD]

    - Silna spółka, za którą stoi państwo, to dla nas szansa. Podobnie było w Niemczech i we Francji – tamtejsze rządy wspierały swoje przedsiębiorstwa - uważa Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.

    czytaj więcej

  • UOKiK po raz kolejny rozmawia z branżą turystyczną

    UOKiK po raz kolejny rozmawia z branżą turystyczną

    - Opóźniony lub odwołany lot, zaginiony bagaż, niezgodny z ofertą standard hotelu – to najczęstsze przyczyny sporów konsumentów z liniami lotniczymi i biurami podróży.

    czytaj więcej

  • Klienci linii lotniczych będą mieli (swojego?) rzecznika

    Klienci linii lotniczych będą mieli (swojego?) rzecznika

    Rzecznik praw pasażera to nowa instytucja, która pojawi się przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Od kwietnia to on ma prowadzić postępowania sporne między pasażerem a przewoźnikiem lotniczym, organizatorem turystyki albo sprzedawcą biletów. Będzie mógł też zgłosić wniosek o przeprowadzenie postępowania nadzorczego przez prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego

    czytaj więcej

  • Rzecznik pomoże w sporach z liniami lotniczymi

    Rzecznik pomoże w sporach z liniami lotniczymi

    Odmowa wypłaty odszkodowania za opóźniony lot, zniszczenie walizki czy nieprzyjęcie na pokład samolotu nie musi kończyć się w sądzie. Spór konsumenta z linią lotniczą może polubownie pomóc zakończyć rzecznik praw pasażerów przy prezesie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

    czytaj więcej

  • zobacz więcej wyników