Marketing internetowy to forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web).

Dobry pomysł jest decydującym warunkiem w ubieganiu się o fundusze na rozwój przedsięwzięć technologicznych w projekcie Media 3.0. Można zdobyć pieniądze i fachowe wsparcie.
czytaj więcej

Najwyższe płace są w Warszawie, najniższe w woj. podlaskim. Najłatwiej o pracę w przemyśle, branży budowlanej, handlowej oraz IT i internecie.
czytaj więcej

Konkurencja w polskim e-handlu rośnie. W sieci działa już ponad 10 tys.
sklepów – wynika z najnowszego raportu E-commerce 2011 przygotowanego
przez Internet Standard. Zakupy w nich robi trzy czwarte internautów. W ciągu roku w sieci powstało trzy tysiące nowych sklepów. Do końca grudnia wydamy w nich ponad 18 mld złotych.
czytaj więcej

Internet i media są najlepszym sprzymierzeńcem prawników w czasach kryzysu. Czasopisma, serwisy społecznościowe i blogi pomagają kancelariom prawnym nawiązać i utrzymać relację z klientem. Ignorowanie marketingu i nowych technologii to błąd.
czytaj więcej

Do zakupów sposobią się nie
tylko duże przedsiębiorstwa, lecz także
administracja publiczna. Szczególnie zyskają firmy
zajmujące się bezpieczeństwem sieci i
danych
czytaj więcej

PROBLEM Prezes wieloosobowego zarządu
spółki z o.o., w której jest zatrudniony na
podstawie umowy o pracę, za zgodą pracodawcy
rozpoczął studia na kierunku marketing i
komunikacja rynkowa, specjalność e-marketing.
Spółka zajmuje się m.in. sprzedażą
internetową. W związku z tym zamierza przyznać
mu dodatkowe świadczenia na podniesienie kwalifikacji
zawodowych, tj. pokryć opłaty za kształcenie
(czesne), przejazd, podręczniki i zakwaterowanie. Zakres
wzajemnych praw i obowiązków stron oraz zasady
rozliczeń będą wynikać z podpisanej umowy
pomiędzy spółką a prezesem zarządu.
Czy wartość tych świadczeń może
być zwolniona z podatku dochodowego oraz składek
ubezpieczeniowych?
czytaj więcej

- Wartością dodaną dla klientów jest nasze know-how, dzięki któremu nie tylko obsługujemy procesy, ale przede wszystkim pomagamy je optymalizować - uważa Jerzy Motz, prezes zarządu OEX SA.
czytaj więcej

O
cyfryzacji reklamy i programie certyfikacji kompetencji digitalowych rozmawiamy
z Ewą Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska
czytaj więcej

Siedem wykładów otwartych z trzech różnorodnych obszarów, inspirujące
spotkania z ekspertami i solidna dawka wiedzy to zapowiedź IV edycji
Festiwalu rozwoju kariery, czyli dnia otwartego Centrum Kształcenia
Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Wydarzenie odbędzie się już 14
września 2019 r.
czytaj więcej
- zobacz więcej wyników